pytań kilka pytań dotyczących laptopa

Autor: dudo77 <dudo77_at_WYTNIJTOTEZ.o2.pl>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 00:07:06 MET

Witam
pogrzebałem trochę i doszedłem do wniosku że t61 to będzie najlepszy wybór
http://tinyurl.com/27w467
mały (mam teraz 15,4 i mam go serdecznie dość), lekki itd.
- mam zagwozdkę czy wybrać 1440x900 czy 1400x1050
teraz mam 1280x800 i wydaje mi się ze cały czas część ekranu jest nie
używana i komputer jest za szeroki, jakie argumenty wy byście podali za
każdą z rozdzielczości
- wybrałem zintegrowaną kartę graficzną żeby wykorzystywała mniej
baterii teraz mam wypasioną kartę graficzną w laptopie i jej nie
wykorzystuje
- wybrałem 6-cio ogniwową baterię czy warto dorzucić $80 na 9-cio
ogniwową znacznie wystającą z obudowy że tak powiem
- no i na koniec najistotniejsza kwestia jak jest z gwarancją w Polsce
laptopa kupionego w USA, pod adresem http://tinyurl.com/2svydm można
niby sprawdzić zasięg gwarancji ale nie pasuje mi to za bardzo bo np.
modele dostępne w Polsce np. 7664 wg tej strony Lenovo w ogóle nie mają
gwarancji w Polsce

będę wdzięczny za uwagi i pomoc

--
dudo77