Re: Ukryta partycja z systemem Lenovo N100

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 03:21:11 MET

On Wed, 07 Nov 2007 16:16:36 -0800, dave77 <davids@o2.pl> wrote:

>Hej
>
>Na początku chciałbym się przywitać ponieważ jestem nowy na grupie. :)
>I od razu przechodzę do pytanie, które jest równocześnie prośbą.
>Czy jest ktoś w posiadaniu laptopa Lenovo N100 z systemem Vista
>Business?
>Skasowałem u siebie ukrytą partycję a jestem na etapie sprzedaży tego
>notebook'a
>i chciałbym go przywrócić do stanu fabrycznego.
>Czy byłby ktoś tak miły i utworzył dysk DVD z takim systemem i
>przesłał mi go lub
> [...]

Nie sądzę, aby ktokolwiek Ci to zrobił, ponieważ na tym obrazie będą
jego numery Windowsa.

Ale wejdź sobie na stronę http://forum.thinkpads.com/ i poszukaj, czy
ktoś nie podał przepisu jak zrobić swoją własną, gołą instalkę Visty
na podstawie obecnej instalacji Windowsa. Da się to zrobić z XP, może
już ktoś rozkmnił jak to zrobić z Vistą.

--
z/svc