Ukryta partycja z systemem Lenovo N100

Autor: dave77 <davids_at_o2.pl>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 01:16:36 MET

Hej

Na początku chciałbym się przywitać ponieważ jestem nowy na grupie. :)
I od razu przechodzę do pytanie, które jest równocześnie prośbą.
Czy jest ktoś w posiadaniu laptopa Lenovo N100 z systemem Vista
Business?
Skasowałem u siebie ukrytą partycję a jestem na etapie sprzedaży tego
notebook'a
i chciałbym go przywrócić do stanu fabrycznego.
Czy byłby ktoś tak miły i utworzył dysk DVD z takim systemem i
przesłał mi go lub
wystawił obraz na jakimś ftp?? Oczywiście pokryje koszty przesyłki i
płyty.

Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Dave