Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 00:37:29 MET
Message-ID: <slrnfj4j1p.c2e.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Piotrek"
>> 1. Naucz się pisać po polsku.
>jak brakuje argumentow to trzeba sie przypieprzyc do literowek.
>gratuluje poziomu na jakiej chcesz prowadzic dyskusje.

Nie "brakuje argumentów", tylko kiepsko się dyskutuje z kimś, kto pisze
w innym języku.

>> 2. Bzdura. Prawo prawie nie ingeruje w gwarancje. W ogóle gwarancja jest
>> dobrowolna i producent może jej wcale nie dać.
>bzdure to ty napisales ze Lenovo liczy gwarancje od daty produkcji a nie od
>daty sprzedazy.

Najpierw, misiaczku, cofnij się w wątku i popatrz kto co napisał.

-- 
\------------------------/ Ostatnie  osiem linijek od razu zniechęca do
|  Kruk@epsilon.eu.org   | dalszego czytania(Marta Jermaczek)
| http://epsilon.eu.org/ | 
/------------------------\ 
Received on Thu Nov 8 00:40:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 08 Nov 2007 - 00:51:05 MET