> 1. Naucz się pisać po polsku.
jak brakuje argumentow to trzeba sie przypieprzyc do literowek.
gratuluje poziomu na jakiej chcesz prowadzic dyskusje.
> 2. Bzdura. Prawo prawie nie ingeruje w gwarancje. W ogóle gwarancja jest
> dobrowolna i producent może jej wcale nie dać.
bzdure to ty napisales ze Lenovo liczy gwarancje od daty produkcji a nie od
daty sprzedazy.
jak klient idiota to mu w serwisie kazda glupote potrafia wcisnac, ja w
przeciwienstwie do ciebie nie opieram sie na jakis przekazach od klientow
ale z wlasnego doswiadczenia pisze jak sa realizowane gwarancje przez IBM
czy Lenovo.
i w zadnym wypadku nie ma miejsca zeby liczyli gwarancje od daty produkcji.
doucz albo siebie samego albo swoich klientow jak dziala gwarancja i co to
karta gwarancyjna(taka poprawnie wypelniona:)
-- pzdr piotrekReceived on Wed Nov 7 20:25:05 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 07 Nov 2007 - 20:51:04 MET