Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 20:23:08 MET

> 1. Naucz się pisać po polsku.

jak brakuje argumentow to trzeba sie przypieprzyc do literowek.
gratuluje poziomu na jakiej chcesz prowadzic dyskusje.

> 2. Bzdura. Prawo prawie nie ingeruje w gwarancje. W ogóle gwarancja jest
> dobrowolna i producent może jej wcale nie dać.

bzdure to ty napisales ze Lenovo liczy gwarancje od daty produkcji a nie od
daty sprzedazy.
jak klient idiota to mu w serwisie kazda glupote potrafia wcisnac, ja w
przeciwienstwie do ciebie nie opieram sie na jakis przekazach od klientow
ale z wlasnego doswiadczenia pisze jak sa realizowane gwarancje przez IBM
czy Lenovo.

i w zadnym wypadku nie ma miejsca zeby liczyli gwarancje od daty produkcji.
doucz albo siebie samego albo swoich klientow jak dziala gwarancja i co to
karta gwarancyjna(taka poprawnie wypelniona:)

--
pzdr
piotrek