Re: Odp: Jaki laptop

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 21:52:25 MET

Piotrek napisał(a):

> haha cos w tym jest:)
> no i w takim skadaku zawsze sobie mozesz dokupic jakas czesc ktora padnie :)
> cena tez niczego sobie, chyba lepsze wyjscie niz acer :)
> support wlasny ale szybszy niz niektorych "wiodacych" marek:)

Support nie koniecznie własny. To nie MS Windows OEM.

http://cache-www.intel.com/cd/00/00/31/76/317666_317666.pdf

Bardzo ładne obrazki. I nie różni się to od innych dużych producentów.
Może być nawet lepsze od supportu dla przywiezionego z USA Sony VAIO :-)

Zastrzeżenie: nie testowałem tego w praktyce.

Rafał