Re: TV na Gigabyte 2600XT - pomocy.

Autor: Bazyl <bazyl3[NOSPAM>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 18:23:09 MET

Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> napisał w wiadomości
news:fgsl7k$ik9$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
Poza
> Czyli do tej pory podłączałeś svideo bezpośrednio do karty? To gniazdko to
> nie jest svideo (przynajmniej nie było ani na r9800 ani na x800 ani na x
> 1800) mimo że gniazdko pasuje. Dopiero na przejściówce na tamtych kartach
> miałem do wyboru svideo albo composit.

Przez przejściówkę też. Od razu uprzedzam pytanie - prztyczek był w pozycji
TV nie HDTV. Niestety bez zmian :( Spróbuję przełączyć monitor na drugie
DVI.
PS. Czy ten radiator w Silent Pipie :) Gigabyte'a to się mocno nagrzewa, bo
u mnie wspiera się o radiator chipsetu na mobo :(

Pozdrawiam
Bazyl