Re: TV na Gigabyte 2600XT - pomocy.

Autor: Bazyl <bazyl3[CIACHO>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 12:49:35 MET

tbg wrote:

> a propos Ć to wyłączenie hot key managera nie dziala, musisz usunac
> ten wpis recznie, albo zmienic go na inna kombinacje.

Wywaliłem CCC, bo i tak nic nim nie mogłem zrobić :D

> 3dmark i ati, a zwlaszcza nowe to niekonczaca sie historia problemow.
> darowalbym sobie. wiesc gminna niesie ze 3dmark lubi sie z geforcami
> raczej.

Doczytałem w międzyczasie, że pomaga wstawienie parametru -nosysteminfo do
linijki uruchomieniowej np. w skrócie.

> natomiast tv to gorszy problem. przede wszystkim uzyj jakiego
> uninstallera pozostalosci po nvidii. wywal sterowniki ati,
> uninstaller do ati i ponowna instalacja z podlaczonym i wlaczonym
> telewizorem przy ostatnim restarcie (wiem ze glupio brzmi, ale mi

A jaki uninstaler byłby w tym przypadku najlepszy? A może jakiś program do
czyszczenia systemu?

> (sam monitor i monitor+tv). jak juz catalysty laskawie wykryja same
> telewizor to jego ustawienia nie powinny byc problemem, mysle ze w
> tej chwili to wymuszenie powoduje slaba jakosc.

Jak już pojawi się TV, jako drugi ekran, to już sobie poradzę. A może tak
użyć sterów Omegi??

> jesli ogladasz filmy to wlacz theatre mode full screen i bedziesz
> mial diva na fullscreenie na tv, a na monitorze mozesz schowac
> playera do paska. g400 pozwoli Ci wyswietlac napisy na tv.

Tak miałem do tej pory, z tą różnicą, że do "kładzenia" napisów używam
ffdshowa.

Nie strasz :(

--
Pozdrawiam