Re: TV na Gigabyte 2600XT - pomocy.

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 12:37:32 MET

Użytkownik "Bazyl" <bazyl3[CIACHO]@go2.pl> napisał w wiadomości
news:fgs59v$n2p$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Litości! Rzucicie mnie, ot tak, na pożarcie?? :D

a propos Ć to wyłączenie hot key managera nie dziala, musisz usunac ten wpis
recznie, albo zmienic go na inna kombinacje.

3dmark i ati, a zwlaszcza nowe to niekonczaca sie historia problemow.
darowalbym sobie. wiesc gminna niesie ze 3dmark lubi sie z geforcami raczej.

natomiast tv to gorszy problem. przede wszystkim uzyj jakiego uninstallera
pozostalosci po nvidii. wywal sterowniki ati, uninstaller do ati i ponowna
instalacja z podlaczonym i wlaczonym telewizorem przy ostatnim restarcie
(wiem ze glupio brzmi, ale mi pomoglo swego czasu). potem definiujesz w
display manager ekrany i dobrze radze zrobic od razu profile do przelaczenia
hot key managerem (sam monitor i monitor+tv). jak juz catalysty laskawie
wykryja same telewizor to jego ustawienia nie powinny byc problemem, mysle
ze w tej chwili to wymuszenie powoduje slaba jakosc.

jesli ogladasz filmy to wlacz theatre mode full screen i bedziesz mial diva
na fullscreenie na tv, a na monitorze mozesz schowac playera do paska. g400
pozwoli Ci wyswietlac napisy na tv.

tbg

ps. na innym komputerze, ktory kiedys meczylem zmiana z ati na geforce udala
sie dopiero po reinstalacji systemui operacyjnego, moze w ostatecznosci
odwrotna zamiana tez tego bedzie wymagac. zasmiecone windowsy moga tego
chciec