TV na Gigabyte 2600XT - pomocy.

Autor: Bazyl <bazyl3[nospam>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 08:10:53 MET

Witam!

Co za licho podkusiło mnie, żeby zmienić kartę graficzną - nie wiem. Może
to, że nadarzyła się okazja przesiadki w niewielkiej cenie. Wybór mój padł
na http://tinyurl.com/2djb2a . Włożyłem toto do kompa i z miejsca same
problemy.
1. Karta nie wykrywa TV mimo podłączenia telewizora kablem s-video - scart
(7600GS wykrywała TV bez problemu). Po wymuszeniu (ręcznym kliknięciu
"włącz" na drugim ekranie) obraz na TV jest przejaskrawiony, fatalny, brak
naturalnych barw. Brak możliwości regulowania ustawień obrazu w CCC. Po
restarcie sytuacja wraca do punktu wyjścia. Bezsens.
2. CCC muszę odinstalować jeśli chcę używać "ć" w aplikacjach. Nie pomaga
odhaczenie "ptaszka" przy tzw. hotkeys w CCC :(
3. Próba porównania osiągów z wyjętym 7600GS Galaxy skoczyła się
niepowodzeniem. Po prostu użyty 3DMark 06 nie odpalił :(
Przyznam szczerze, że najbardziej boli mnie sprawa TV-outu, bo kompa używam
głównie jako magnetowidu i dobry obraz na TV był jednym z powodów, dla
których wybrałem Radka. Niestety o ile do używanego kiedyś 9200 wystarczyło
podłączyć kabel i wszystko było piękne i kolorowe, o tyle do tego p%$#$nego
2600XT wygląda na to potrzeba doktoratu z elektroniki. A może po prostu ja
lewy jestem :(
Pomocy!! Bo żona chciała obejrzeć "Marzyciela", a ja nie mogę jej
powiedzieć, że damy radę :(

--
Pozdrawiam
Bazyl [ bazyl3CIACHO@go2.pl ]