Dziwnie uszkodzona karta grafiki

Autor: daro <daro_at_ip.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 21:27:09 MET

Witam, kupiłam używaną karte grafiki - GeForce 6600. Po 2 dniach walki z
uruchomieniem systemu (sprawdziłem: pamieci, zasilacz, procesor, płytę
główną) wadliwa okazała sie karta grafiki. Długo nie mogłem dojść dlaczego
bo karta zawiesza kompa w róznych momentach - a to podczas bootowanaia, a to
podczas ustawiania w biosie, innym razem nawet cały system zdażyłem
zainstalowac ale też się zawiesza. Po wymianie karty na inną kłopotów nie
stwierdzono. A teraz pytanie: skąd takie zachowanie karty? Jest jeszcze do
uratowania czy od razu smietnik? Może jakaś zmiana biosu pomoże? Karta jak
działa to działa super.
Pozdrawiam,

--
D.