Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 14:22:07 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Tazzer"
>A nie jest zabawne zakladanie, ze kazda ustawa jest aktualizowana
>co..no wlasnie, co ile?

Niezabawne jest sprawdzanie obecnego stanu prawnego przed wyciągnięciem
prawa jako argumentu.

>Jesli uwazasz, ze ta jest nieaktualna, pokaz
>mi aktualna.

Sprawdź choćby na www.sejm.gov.pl kiedy była ostatnia nowelizacja.
Od 2002 roku KC nowelizowany był co najmniej kilkukrotnie.

>Sluchaj, jesli sie nie zgadzasz, to tak jak mowilem, pokaz mi inny
>kodeks,

To nie chodzi o inny kodeks. To chodzi o aktualną jego wersję.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Liczby  zmiennoprzecinkowe  nigdy nie są ni-
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. czemu równe(Gotar)