Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Tazzer <tazzer_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 14:12:09 MET

> Przez cytowanie te u ywasz polskich znaków.

Fakt.

> Jakby jeszcze sprawdzi dok adniej, mo e by si dowiedzia , e od 2002
> roku "troch " si przepisy pozmienia y i powo ywanie si na KC z tego
> roku jest cokolwiek zabawne.

A nie jest zabawne zakladanie, ze kazda ustawa jest aktualizowana
co..no wlasnie, co ile? Jesli uwazasz, ze ta jest nieaktualna, pokaz
mi aktualna. Bo smieszne jest to, ze zakladasz cos z gory, nawet nie
wglebiajac sie w temat. Wiec jesli zabierasz zdanie i masz zgola
odmienne niz moje, ktore jest poparte kodeksem, to badz laskaw poprzec
je czyms (np kodeksem) - a jesli to sa tylko domysly, ze ta ustawa
jest przestarzala, to napisz tak i nie wprowadzaj ludzi w blad.

> Wiem co oznacza niezgodno towaru z umow . (BTW, masz nadmiarowe "to" w
> tym zdaniu)

No to dobrze. A co do "to" - mania poprawiania i wytykania
najmniejszych bledow ogarnela grupy - to moje spostrzezenie (wiem,
szyk zdania moglby byc lepszy).

> O ile je ma.

:) Ma.

> Oczywi cie. Szkoda e jeszcze nie doradzisz korzystania z Konstytucji
> 3 Maja.

Sluchaj, jesli sie nie zgadzasz, to tak jak mowilem, pokaz mi inny
kodeks, inny przepis, czekam. A jesli nie, to moze jednak ten jest
aktualny i sluszny, co?

Pozdrawiam
Tazz