Re: niezalezny test monitorow LCD

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 10:45:15 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>Szerokość mierzy się w metrach, a nie w pikselach.

Dlategoboponieważ? Wielkość fizyczna ekranu wyrażona jest w metrach,
wielkość logiczna obrazu - w pikselach.

>Rozdzielczość to inna sprawa.

Dokładnie. Rozdzielczość mierzy się w dpi (albo innych, podobnych
jednostkach).

--
\------------------------/ The  macro here has not been followed by the
| http://epsilon.eu.org/ |