Re: Czy mo?na podkr?ci??

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 23:58:00 MET

** rom3k <rom3k2@wp.pl> wrote:

> Mialem kiedys Pentium 133mhz, i krotkie filmy chodzily dobrze, dluzsze
> powiedzmy po 100mb juz sie ciely i dzwiek wyprzedzal obraz.

Wiesz to być może kwestia niedojrzałości w tamtych czasach oprogramowania,
dzisiaj jakiś minimalistyczny Linux by sobie poradził bez cięcia. Skoro coś
sobie z krótkimi radziło to nie ma powodu aby coś lepszego miało sobie z
dłuższymi nie radzić.

To i tak właściwie czysto teoretyczne zagadnienia ale taki procesor w
odpowiedniej konfiguracji myślę, że w miarę potrafiłby wyświetlić video jakości
porównywalnej do zajechanej kopii VHS. ;)