Gdzie do dostania nowa p³yta na 939 i AGP + ewentualna wymiana

Autor: Robert S <robert_s_at_gazeta.pl>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 18:10:55 MET

Ze wzglêdu na Wied¼mina obudzi³em siê by wymieniæ sprzêt. Najtañszym kosztem
by³o by wymiana p³yty i procesora (obecnie MSI kt4v+a1,8xp) poniewa¿ grafika
jest ok (GF 7600GS 256ddr2 Gigabyte) ramu trochê ma³o ale by siê dokupi³o (1
gb 2x512kingston) Wszelkie zakupy internetowe dotej pory robi³em w sirius.pl
uda³o mi siê odnale¼æ wymagan± p³ytê z³o¿y³em zamówienie ale niestety
okaza³o ze niema ju¿ ¿adnej p³yty na A939 i AGP nawet ECS wysz³o :-(

teraz potrzebujê rady i pomocy
1. czy kto¶ widzia³ jeszcze gdzie¶ w sieci do dostania p³ytê z AGP na A64na
s939 i obs³ug± DDR1
2. chyba niema sensu pchaæ siê w A64 na s754(mam nadziejê ze nie pomyli³em
nazwy) bo takie p³yty jeszcze s± chyba dostêpne.
lub
sprzedaæ wszystko co mam tu pro¶ba o wycenê
MSI kt4v - z³
a1,8 xp (1533MHz Palmio) - z³
GF 7600GS 256ddr2 Gigabyte (jeszcze 2 lata gwarancji) - z³
2x512 kingston - z³

mam jeszcze wype³ni sprawnego GF3Ti200 128Mb - z³

i co kupiæ w zamian?
Karta grafiki nie s³absza od tej któr± mia³em
ramu co najmniej 1gb(to akurat najmniejszy problem)
procesor? (od drugiego procesora to AMD i chcia³bym by tak zosta³o ale....)
p³yta g³ówna?
bud¿et- to wydatek by zagraæ w wiedzmina ale z drugiej strony przez kolejne
2-3 lata jedynie co mogê ewentualnie dokupiæ to ram i dyski twarde nie
zamierzam nic podkrêcaæ- wiec by³o by mi³o by zamkn±³ siê w kwocie 1000z³
je¿eli wiêcej to jak najmniej przekraczaj±c t± kwotê.

Liczê na pomoc
z góry dziêkuje
    Robert S