Jak uratować dysk po HDD Eraser?

Autor: Irokez <henrico8_at_op.pl>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 15:39:33 MET

Witam.

Użyłem softu "HDD Eraser 1.0" z pakietu Hiren'sa no i mam problem.
Chciałem skasować dane a skasowalem dysk ;)
Przechodząc po kolei opcje na koniec zapytał czy ma skasowań wszystkie dane
o sektorach to dałem nie po czym oznajmił mnie że coś tam bada i zajmie mu
to dużo czasu. No niech se chce badać ale mi nie chce się czekać więc reset.
No i teraz dysk jest znajdowany przez BIOS ale żadna aplikacja którą mam nie
chce go ruszyć.
HDD Regenerator stwierdza bad sektory od poczatku, Ranisch twierdzi że dysku
niet, itp...

Jakieś pomysły?
Dysk Seagate U6 40GB.

--