Router a firewall XP

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 15:26:49 MET

Witam!

Czy jeśli posiadam router WiFi z firewallem mogę wyłączyć tego
windowsowego? Gdy miałem skonfigurowane połączenie przez modem USB był
rzecz jasna włączony dla neostrady. Ataków od współużytkowników domowej
sieci się nie spodziewam, a zauważyłem problemy ze współdzieleniem
plików itp., które znikają po wyłączeniu zapory systemowej dla tego
połączenia...
Czy w takim razie ten firewall w Asmaksie A704G wystaczy dla zapewnienia
wystarczającego bezpieczeństwa?