Re: Gforce8400/8500 a radeon9800 ?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 14:39:14 MET

"Filon by A-men" <filon[cut]@poczta.fm> Odpowiedz na
news:fglljg$jc3$1@inews.gazeta.pl:

> [...]

Tylko gdy gra jest napisana pod DX10, i odpali się ją w tym trybie. Dla gier
pod DX9, nowy DX nic nie daje.

> PS. Czy moze byc tak ze np na 8400 będą widoczne jakies elementy

W grach pod DX10 tak. Z tym że 8400 wyświetli w takiej sytuacji tyle fps, że
i tak nie da się grać.

> Nie wypowiadam się na temat wyższości kart firmy X nad kartami firmy Y
> (w dziedzinie wydajności), od lat używam Matroxa G20 i kart ATI bowiem
> zależy mi na wysoiej jakości obrazu, poza tym korzystam z dobrodziejstw
> AVIVO (UVD) i trybu CrossFire i jestem bardzo zadowolony. Oczywiście
> miałem też nVidie jednak zrezygnowałem z powodu paskudnej jakości obrazu
> (w porównaniu z ATI) na złączu TV-OUT.

Gdy przesiadałem się z R8500PRO na GF6600GT byłe zaskoczony dużo wyższą
jakością obrazu w GF na TV. Teraz mam TV LCD podłaczony przez HDMI(GF7900) i
TV out nie ma żadnego znaczenia.

> grafa go nie obsługuje, przykład szumnie zapowiadana gra Crysis miała
> być tylko pod DX10 jednak rynek (klienci chcący kupować kompy z XP, a
> nie z Viśtą) wymógł na producencie wydanie w wersji na DX9.

Dodatkowo pod DX9 w Crisie, można odpalić tryb grafiki DX10, i działa to
szybciej niż pod Vistą z DX10;)))

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski