Re: Gforce8400/8500 a radeon9800 ?

Autor: Filon by A-men <filon[cut>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 00:45:43 MET

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fglj4b$c6f$1@inews.gazeta.pl...
> włąsnie nba tej stronie sie opierałem. starsze karty radza soebie lepiej
> w starszych 3Dmarkach - nowsze w nowszych. Wiadomo ze nowości karta za
> max300zł nie pociagnie wiec oprzyjmy sie na 3D marku z 2005roku
> radek 9800 3200p 130zł
> gf8400 3400p 170zł #to jest ok, ale juz za
> gf7300gs 2050p #150zł to raczej duzo, natomiast
> gf7600gs 3950p za 188zł to chyba mogło by jeszcze byc.
> pytanei czy bardziej 7600 czy 8400. Czy "Zgodność"z DX10 cos "daje" w
> grach? PS. Czy moze byc tak ze np na 8400 będą widoczne jakies elementy
> obrazu których 7600 wcale nie wyświetli?
> [...]

Nie wypowiadam się na temat wyższości kart firmy X nad kartami firmy Y (w
dziedzinie wydajności), od lat używam Matroxa G20 i kart ATI bowiem zależy
mi na wysoiej jakości obrazu, poza tym korzystam z dobrodziejstw AVIVO (UVD)
i trybu CrossFire i jestem bardzo zadowolony. Oczywiście miałem też nVidie
jednak zrezygnowałem z powodu paskudnej jakości obrazu (w porównaniu z ATI)
na złączu TV-OUT.
Do gier zorganizowałem CrossFire i jest ok, 2x x1950xtx/512MB daje niezłego
kopa (wcale nie wyszło drogo, chociaż się obawiałem), natomiast DX10 jest mi
zupełnie niepotrzebny i nie masz co się martwić, że Twoja grafa go nie
obsługuje, przykład szumnie zapowiadana gra Crysis miała być tylko pod DX10
jednak rynek (klienci chcący kupować kompy z XP, a nie z Viśtą) wymógł na
producencie wydanie w wersji na DX9.

--
Pozdrawiam
Filon by A-men