Re: Zalman ZM80C-HP a nowe karty graficzne.

Autor: adym <adym_at_nospamtenbit.pl>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 11:13:23 MET

chemik333 pisze:

> odpowiedz troche mija sie z pytaniem, ale wydaje mi sie ze bez dodatkowego
> wiatraka to moze byc troche za slabe podczas gry. PERFEKCYJNIE wentylowana
> buda poza tym jest obligatoryjna przy tym. Mialem kiedys cos podobnego
> (thermaltake schooner) i ostatecznie nie zdecydowalem sie tego zalozyc na
> x800pro oraz 6800gt z powodu ze na slabsze modele wystarczalo ledwo ledwo...

Mam do tego referencyjny wentylator, który zak³ada sie z boku na
o¿ebrowanie. Nie kreci sie szybko (g³o¶no) ale lekko przedmuchuje radiator.
Budê mam chiefteca, jest dosyæ du¿a. Mogê jeszcze za³ozyæ dodatkowo
jeden wentyl na obudowie bo mam wolny. Pytanie tylko czy z boku, z
przodu czy z tylu.
My¶lisz ze to wystarczy?