Re: Zalman ZM80C-HP a nowe karty graficzne.

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 10:57:02 MET

adym wrote:
> Witam,
> posiadam pasywne chłodzenie na GPU - ZalmanaZM80C-HP
> http://www.ciao.de/Zalman_ZM80C_HP__Test_2678540
> chciałbym założyć je na nowo nabytą kartę GF7900GS.
> W związku z tym mam pytanko. Czy da się tego Zalmana założyć na tę
> kartę? Pozdrawiam

odpowiedz troche mija sie z pytaniem, ale wydaje mi sie ze bez dodatkowego
wiatraka to moze byc troche za slabe podczas gry. PERFEKCYJNIE wentylowana
buda poza tym jest obligatoryjna przy tym. Mialem kiedys cos podobnego
(thermaltake schooner) i ostatecznie nie zdecydowalem sie tego zalozyc na
x800pro oraz 6800gt z powodu ze na slabsze modele wystarczalo ledwo ledwo...

--
chemik333