Re: Wolna karta SD

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 19:17:38 MET

Marcin wrote:
> Posiadam kartę SANDISK SD ULTRA II 1 GB, jej parametry to 10 MB/s
> odczytu wszystkie programy do pomiaru prędkości pokazują mi jednak że
> ta prędkość wynosi obecnie 4MB/s. Wszystko idzie na USB2. jedyne co
> może być winne to konwerter (taki jak ten, to znaczy tak samo wygląda
> ale pewnie bebechy też takie same:

http://www.allegro.pl/item257848135_czytnik_kart_sd_mmc_tania_wysylka_sklep_
fv_ss.html
> ) Jak myślicie.

Mam ten czytnik - 4MB/s to max ktore w nim uzyskasz, jednak w praktyce
bedzie to okolo 2-3MB/s... tak na prawde to szybka karta to jedynie pol
sukcesu... drugie pol to czytnik. Kupilem za 70zl sandisk extreme i jest na
prawde swietny. Co lepsze: najtansze karty zadeklarowane jako max 5MB/s ida
w nim w zapisie 7MB/s a w odczycie ponad 11MB/s. Oczywiscie zaden inny
"zwykly" - z jakimi kilkoma tez mialem stycznosc - tego juz nie umial.

--
chemik333