Re: Skaner - tani, do uzytku domowego

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 19:15:51 MET

Rafal M napisał(a):

> Trzeba biegac w wymieta kartka po sklepach i sprawdzac? Czy moze
> wiekszosc producentow takie rzeczy podaje w parametrach?

haha HA

nie trzeba. informacje z przed kilku lat. TE lepsze skanery miały
przetwornik(?) CCD te gorsze cis(mzoe cos zel nazwałem) analogicznie
chyba w aparatach cyfrowych z najniższej półki. Wybierz model z CCD

PReskan - moim zdaniem jest bardzo ważny. prawie nigdy nie trzaba
skanowac całej strony, czesto kartka sie podwinie, kantnie... wole
poczekac kilka sekund na podglad zeby miec 100% pewności co skanuje,
kosztem nawet czasem dłuższego skanowania docelowego.
ToMasz