Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 14:55:43 MET

Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> wrote:

> Jak nie wiesz, ile zażądać, to jesteś zwykłym palantem a nie fachowcem.

Hahah. Ja? Chyba synku czytać nie umiesz - doskonale wiem ile się płaci,
przeczytaj jeszcze raz powyższe. Ale jak już wspomniałem mam gdzieś
takich frajerów, którym się wydaje że niewiadomo jaką kasę płacą i oni
'żądają'. Dla dupków nie pracuję. No, przynajmniej nie za takie
pieniądze, żeby cię było stać.

> Dostałeś ofertę a teraz szukasz nie wiadomo czego, żeby się wymigać.

Tak dla jasności to Andrea się pytał, czy płacisz, nie ja, ja się
oprogramowania Microsoftu nie tykam, bo to nie moja działka. Bez
umiejętności czytania ze zrozumieniem zostałeś tym kierownikiem
wysokiego szczebla, czym się tak chwalisz? Chyba we własnym chlewie.

> Każdy fachowiec wie, za ile może wykonać daną pracę, a ty jesteś gnojkiem,
> który gówno wie, a chce zaistnieć w sieci.

Powiedział kierownik, który myśli że ma kasę i jest lepszy niż byle
'dziad' z ulicy.

> Krótko mówiąc: wal się! Poszukam kompetentnego informatyka.

Buehehe. Taka nowobogacka szycha będzie sama szukała? Uważaj, żeby się
nie ubrudzić jak będziesz z pospulstwem rozmawiał (znaczy tfu, jak
będziesz pospulstwu rozkazywał).

Właśnie żeby ci uprościć to zadanie sugeruję jednak, żebyś podał cenę.
Każdy szanujący się specjalista nawet nie podejmuje OFERT bez propozycji
cenowej (oferta jak nazwa wskazuje ma być ofertą, a nie listą wymagań).

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/