Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 09:55:20 MET

Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> wrote:

> Domorosły psycholog?:)

Nie - praktyka kontaktów z kierownictwem szczebla każdego w kilkunastu
krajach Europy i Azji. Nie moja praktyka, żeby nie było, ale wniosek
dość prosty do przekazania, bo korelacja znaczna.

> A rzeczywistość jest taka, że jeśli mam kasę to płacę i żądam (dobrego
> towaru, usług)

Problem w tym, że o ile dobry sprzęt istnieje, to oprogramowanie o jakim
piszesz nie. Najbliżej tego ideału owszem, jest Mac, ale to także nie
jest bezobsługowy system w stylu 'włącz i używaj'. Krótko mówiąc, nie
cwaniakuj tak z tym swoim kierowniczym 'płacę to żądam', bo to jest
żałosne. Szczególnie jak kupujesz wyposażone narzędzie (z
oprogramowaniem) i usługę za jakieś marne 10 tysięcy.

> i to mam zagwarantowane w konstytucji.

O, kolejny konstytucjonalista - wskażesz mi konkretny przepis?

> I rzeczywiście człowiek z kasą nie jest równy dziadowi, co tak niechcący
> wyrwało się naszemu prezydentowi.
> To jest kapitalizm synku, tu chodzi tylko o kasę.

Tak jest panie kierowniku. Tylko jest pewien problem. Widzisz, są
ludzie, którzy kasę mają i buraka, któremu się wydaje, że 'żąda',
spuszczają po schodach. Jeśli kiedyś dojdziesz do wyższych poziomów
kierownictwa to dowiesz się może, że od kasy ważniejsze są dobre
kontakty z ludźmi. I to nie tylko tymi, którzy mają jeszcze więcej kasy.

> Więc po co wyjeżdżasz z ideologią której najwyraźniej nie rozumiesz, zamiast

Hahah... nie synkuj tutaj, bo tylko utwierdzasz mnie w przekonaniu
jakości kadry kierowniczej. To nie jest żadna ideologia (zajrzyj do
słownika, może nie rozumiesz znaczenia tego słowa), tylko fakty. Fakty,
które sam przecież potwierdzasz.

> rzeczowo zająć się komputerami, do czego nawet być może się nadajesz?

Komputer to narzędzie.
Tokarka to narzędzie. Łatwiejsze w użytku od komputera.

Nie umiesz używać komputera - zapłać osobie, która umie, żeby to
narzędzie przygotowała do pracy. Wykup support. W twojej
'konstytucyjnej' gwarancji jakości nie ma nic na temat tego, że
narzędzia musi umieć używać każdy idiota czy kierownik.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/