Re: Przelacznik KVM pogarszaja obraz?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 19:36:20 MET

Dnia 30.10.2007, tiamatx@o2.pl napisał(a):

> Ale mam jeszcze jedno pytanie. Mianowicie moja nowa maszyna a w
> zasadzie plyta glowna, nie posiada juz portu PS2 na mysz tylko usb.
> Tak sie sklada, ze moja myszka Logitech Mx 1000 to wlasnie myszka na
> USB. Dlatego tutaj niepokoja mnie dwie sprawy. Myszke bede laczyl z
> KVM za pomoca przejsciowki (myszka)USB na PS2(kvm), natomiast nowa
> maszyne bede laczyl z KVM za pomoca przejsciowki (kvm)PS2 na
> USB(komputer). Wiecie jak sie zachowa przelacznik w takiej sytuacji,
> bedzie to dzialac ?. Mowie o tym przelaczniku ktorz widze na allegro
> za 149 zl z wbudowanymi kablami.

Ciężko powiedzieć jednoznacznie. Sam często do KVM z PS/2 podłączam
komputery przez przejściówkę na USB. Sprawdzałem też z klawiaturą USB z
dołączoną przejściówką PS/2 i działało. Także IMO jeśli ta mysz ma tę
przejściówkę w komplecie to IMO ma to prawo działać, jednak nie musi.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/