Re: Klawiatura Logitech

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 18:18:44 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:fgi7b8$k1f$2@nemesis.news.tpi.pl...

> A co Ci się z nimi stało, jeśli można spytać?

Przy puszczaniu entera zahaczyłem o prawy Shift i wyskoczył z mocowania. Przy
próbie montażu plastikowy ząbek się ułamał i klawisz się już nie trzyma. Akurat
w mojej klawiaturze mocowanie jest plastikowo-metalowe. Teraz trzyma się na
samym metalowym, ale strasznie brzydko to wygląda (górna część jest w
powietrzu). :\ Dodam, że to nie pierwszy raz klawisz mi wyskoczył, ale pierwszy
raz się ułamało.