Re: Raz działa, raz nie cd.

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 18:03:47 MET

Dnia 29.10.2007, ask909 napisał(a):

> wymieniłem jeszcze raz zasilacz, i komputer włącza sie raz na kilka razy.
> Jak się włączy działa bez zastrzeżeń, nawet maksymalnie obciążony. Nie mam
> bladego pojęcia dlaczego często nie chce sie uruchomić (nie ma nawet sygnału
> na ekran), wygląda na to, że przy starcie coś mu przeszkadza albo czegoś nie
> widzi (jak moja baba:)),

Może obudowa jest "koślawa"? Co powoduje zwarcia lub karty nie "siedzą"
poprawnie w slotach. Wymontuj płytę z obudowy i podłącz wszystko "na
pająka". Nie zaszkodzi przy okazji dobrze ją obejrzeć - może gdzieś jest
przerysowana, albo kondensatory "mają dość". Przy okazji wszystko odkurz.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/