Re: ATI - utrata danych o monitorze po restarcie systemu

Autor: Darek Kotarba <_at_[>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 16:48:47 MET

> Otwierasz Catalist Control Center.
> W zakładce "View" wybierasz Advanced - potwierdzasz, że na pewno
> Wchodzisz w Monitor Properties
> Odptaszkowujesz "Extended Display Identification Data"
> Wpisujesz ręcznie poniżej maksymalną rozdzielczość i odświeżanie.
> Wciskasz Apply
> Wychodzisz z ccc
>
> Jeżeli pojawia Ci się ten objaw na dwóch kartach to przypuszczalnie winny
> jest monitor. Przypuszczalnie coś psuje w DDC.

Nie mam CCC zainstalowanego i póki co jedyny powód aby to zainstalować,
to właśnie kłopoty z utratą danych o monitorze.
A jakoś tak bezpośrednio np. w rejestrze nie ma takiej opcji, gdy ma się
sterownik wprost z XP ?

Poza tym może monitor co psuje, ale jeżeli DDC dotyczy wszystkich kart
graficznych, to taki problem nie występuje z Matroxem G450, ani z GF2Ti
(więc to chyba nie byłby monitor).