Re: ATI - utrata danych o monitorze po restarcie systemu

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 16:17:45 MET

Dnia Sat, 03 Nov 2007 11:33:39 +0100, Darek Kotarba napisał(a):

> Dzięki, ale gdzie szukać DDC w CCC (przepraszam za ignorancję) ?
> Pozdrawiam.
> Darek Kotarba

Otwierasz Catalist Control Center.
W zakładce "View" wybierasz Advanced - potwierdzasz, że na pewno
Wchodzisz w Monitor Properties
Odptaszkowujesz "Extended Display Identification Data"
Wpisujesz ręcznie poniżej maksymalną rozdzielczość i odświeżanie.
Wciskasz Apply
Wychodzisz z ccc

Jeżeli pojawia Ci się ten objaw na dwóch kartach to przypuszczalnie winny
jest monitor. Przypuszczalnie coś psuje w DDC.