Re: z cyklu na ch** mi lcd

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 14:33:22 MET

Tom01 wrote:

> Proszę przypomnieć sobie ile kosztowały dobre CRT w latach swojej
> świetności. Mniej więcej tyle samo.

Taaak? Termin "dobre" jest względny, czasami nawet bardzo - np. to, co jest
dobre dla kupca, nie jest dobre dla klienta.

> A dobre i tanie można włożyć między bajki.

Jak pisałem wcześniej: 3-4 lata temu za 19" crt dałem ~1300. Jest wyraźnie
lepszy niż te crt, które używałem wówczas w robocie, więc zły nie jest. Ile
dzisiaj kosztuje 19" LCD w +-analogicznej jakości? Wspominałeś coś o
~1700? ;P Czy wydaje mi się, że "przy okazji" "uczciwi" producenci
podnieśli cenę danego standardu jakości?... :P

Pozdrawiam
  Gargamel

--
"In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act"
George Orwell - "1984"