Re: Router i wirus.

Autor: Papkin <spam_at_spamerssux.net>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 10:52:39 MET

> Witam.
>
> Korzystam z internetu dostarczanego przez TOYA (mieszkam w
> Przemyślu), i dostałem dziś telefon, że mam

rozdzielasz pewnie wsrod rodziny a nie poza lokal czego pewnie zabraniaja... no
to co za problem sprawdzic?

 A mnie denerwuej ze uzywasz internetu a sie gowno znasz, pozniej gnoje tworza
z takich jak Ty i znajomi, botnety i rozsylaja spam w tym do mnie. Dzieki! Jak
masz auto tez sie kurcze wypada znac co trzeba z nim robic (np zmieniac tarcze
hamulcowe jak trzeba) bo inaczej innym zrobisz kuku.

Doucz sie "o tych" sprawach i nie grzesz wiecej, co wiecej NTG. Pecet grupa nie
zajmuje sie sprawami wirusow.