Router i wirus.

Autor: marjan <klero[usunto>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 00:26:12 MET

Witam.

Korzystam z internetu dostarczanego przez TOYA (mieszkam w Przemyślu), i
dostałem dziś telefon, że mam wirusa na komputerze, i prosili aby go usunąć.
Problem jednak w tym, że rozdzielam sygnał na kilka komputerów poprzez
router, i stąd moje pytanie:
Skoro dostawca internetu informuje mnie o tym ze mam wirusa, to musi on być
jakoś zagnieżdżony w routerze (bo chyba tylko router jest fizycznie widziany
przez dostawcę), czy jest on na którymś z komputerów (i trzeba wszystkie
sprawdzić)?

Nie ukrywam ze jestem trochę laikiem w tych tematach, stąd też z góry
dziękuję za wszelkie odpowiedzi, porady, i wyrozumiałość...

pozdrawiam serdecznie,
marjan