ATI i czarno bialy obraz

Autor: Wiesia <wiesiaiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 00:17:35 MET

witam

Mam zainstalowana karte ati radeon x1050 (pcie),
chce miec mozliwosc ohgladania z kompa filmow na tv, wszystko mam ustawione OK
lecz mimo to na tv mam ciagle czarno bialy obraz.
W starym kompie byla karta nvidii i tam dalo sie bez problemu ustawic klonowanie
obrazu i bylo wszystko poprawnie, przy ati po sklonowaniu obraz jest czarno bialy
, nie pomaga wlaczanie trybow ?/PAL (przetestowane bezskutecznie wszystkie).

Bede wdzieczna za jakies sugestie / rady co z tym fantem poczac, jak uzyskac
kolorowy obraz na tv?

Dziekuje i pozdrawiam