Re: gdzie kupic takie xuj wi co...

Autor: nuclear2001 <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 23:51:34 MET

Użytkownik "Wojtek Malina" <wojtek_malina@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fgg5od$ib$1@inews.gazeta.pl...

> hehehe, a na to nie wpadlem :)

heh, są jeszcze 2 mozliwosci
1. moze sie cos ostatnio zminiło oczym ja nie wiem, ale o ile dobrze kojarze
to taką 3 pinową wtyczkę od wentylatora bez problemu mozna podpiac do
2pinowego gniazda zasilania - pin sygnałowy jest z boku wiec nie ma
problemu, i z reguły pasowało w ten sposób

2. jesli jednak sie nie da, bo np cos przeszkadza i sie nie miesci, to mozna
jeszcze zrobic tak ze kupić gniazdo na goldpiny do druku (takie do łamania)
ułamac 2 piny i przylutować do nich kabeki z wentylatora po odcieciu 3
pinowej wtyczki.