Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 18:09:45 MET

Piotrek pisze:

> [...]
> pozniej to juz nie zawsze;)

> widzisz a dlaczego oceniasz innych nie znajac ich.
> ja na codzien zajmuje sie sprzetem IT w firmie gdzie jest kilkaset
> komputerow, notebookow i serwerow.
> przez moje rece przechodzily dziesiatki notebookow zarowno firmowych jak i
> prywatnych pracownikow.
> i doslownie kazdy z okolo 10 Acerow padl wczesniej czy pozniej, doslownie 3
> tyg temu kolega kupil Acera i juz mu nie dziala naped DVD.
>
> masz 100% awaryjnosci Acerow na moim przykladzie, a w przypadku IBM czy
> Lenovo to jest kilka %, nawet nie kilkanascie.

Moje doświadczenia mówią o znacznie niższej awaryjności. W istocie nie
większej niż u innych marek. Zaznaczam, że chodzi o to, co dzieje się
teraz, a nie rok temu. Wtedy sytuacja była inna.

> co do jakosci serwisu Acera juz sie wypowiadalem na moim przykladzie, gdzie
> arogancja, brak profesjonalizmu i poporstu zlewanie klienta jest na porzadku
> dziennym. bo dotrzymanie jakich kolwiek ludzkich terminow naprawy jest w ich
> przypadku niemozliwe.
>
> pisalem juz o 3 miesiecznym oczekiwaniu na naprawe Acera na tej grupie.

Z reguły teraz czas serwisowania wynosi 5-10 dni. Przynajmniej w tych
przypadkach z którymi miałem do czynienia.

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is