Re: Nie startujący system i paski na monitorze w trybie awaryjnym

Autor: Mellow <mail_at_w.sigu>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 18:08:36 MET

> Mogą. Ale musisz sprawdzić. Na podstawie takich objawów nie
> da się określić uszkodzenia na 100%.

Dziś zamiast czarnego ekranu miałem ciekawą wizualizację stworzoną z
czarno białych pasków które zmieniały się w biały ekran przy ruchu myszy:)
ALE dokopałem się w biose do opcji ustawień AGP i przestawiłem na 1x/2x
z 4x i...... ZADZIAŁAŁ:) a że to komputer dziewczyny to jak działa to
nieruszam dalej i nie szukam przyczyn :) Ma działać i tyle:P