Re: dysk zewnętrzny z funkcją backup

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 14:46:53 MET

d852 napisał(a):

> Zacząłem zastanawiać się nad kupnem dysku zewnętrzenego, trochę
> popatrzyłem na allegro i zaciekawiła mnie jedna rzecz.
> Często spotykana funkcja to opcja automatycznego backupu.
>
> Tyle, że nic konkretnego na temat tego jak to działa.

Normalnie. W tle pracuje dedykowany program, który co pewien czas bada czy
dane na dysku głównym uległy zmianie a jak stwierdzi, że tak jest to
kopiuje te dane do folderu na dysk zewnętrzny

Vide Seagate FreeAgent

> Jeśli Ktoś z Was ma taki dysk, to niech mi napisze, proszę, czy ten
> backup potrafi zrobić prawdziwego ghosta tzn. bit po bicie zrzucić cały
> dysk ze wszystkimi prtycjami itd... czy tylko kopiuje wskazane pliczki i
> katalogi.

To drugie

> Szukam takiego co by potrafił zrzucać cały system raz na określony czas.

DriveImage XML?

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098