dysk zewnętrzny z funkcją backup

Autor: d852 <daro852_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 01:29:19 MET

Zacząłem zastanawiać się nad kupnem dysku zewnętrzenego, trochę
popatrzyłem na allegro i zaciekawiła mnie jedna rzecz.
Często spotykana funkcja to opcja automatycznego backupu.

Tyle, że nic konkretnego na temat tego jak to działa.
Jeśli Ktoś z Was ma taki dysk, to niech mi napisze, proszę, czy ten
backup potrafi zrobić prawdziwego ghosta tzn. bit po bicie zrzucić cały
dysk ze wszystkimi prtycjami itd... czy tylko kopiuje wskazane pliczki i
katalogi.

Szukam takiego co by potrafił zrzucać cały system raz na określony czas.