Re: jaki laptop z dobrym ekranem

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 11:37:59 MET

> Koniecznie laptop.
no to niestety ci zaweza pole dzialania

> Duza matryca tj 15 lub 17 cali.
15 to najpopularniejszy rozmiar, wez jednak pod uwage ze
17 ma przekatna 5 cm wieksza wiec z reguly wygodniej sie
na nia patrzy

zalezy jeszcze czy panorama czy klasyczne proporcje

> Rozdzielczośc to raczej mala (1024) zeby literki nie byly male.
kwestia ustawien, ale do pisania i www czasem duzo wygodniej
miec wiecej na ekranie niz caly czas bawic sie scrollem

> Laptop bedzie obslugiwany z odleglosci
> ok 1m.
(wiem ze koniecznie laptop, ale jednak...)
myslales o monitorze na kilkumetrowym kablu sygnalowym i
bezprzewodowej myszce (oraz ew. i klawiaturze) - wtedy sama
'jednostke centralna' ;) mozesz upchnac gdzie chcesz a zaleta
tego rozwiazania jest to ze zostaje ci (przy zalozeniu 4000
do wydania) jakies 2000 na dobry monitor

> Sterowany bedzie np. mysza i klawiatura ekranowa.
to od razu szukaj dobrej klawiatury ekranowej, ta z windowsa
jest imho bardzo kiepska

> Laptop bedzie głównie do wpisywania tekstu i przegladania
> internetu.
klawiatura ekranowa do wpisywania tekstu sie bardzo slabo
nadaje, chyba ze nie ma innego wyjscia

> Zalezy mi na dobrej jakosci matrycy.
roznice miedzy matrycami w laptopach (nie mowie o rozmiarach
i rozdzielczosciach) sa raczej kosmetyczne, tutaj zdecydowanie
najlepiej wybrac nawet taniutkiego laptopa i zewnetrzny monitor
bo bez problemow kupisz 19 calowy monitor o zwyklych
proporcjach i taniego acera/asusa/f-s/hp/lenovo/toshibe
czy co tam wybierzesz