Re: jaki laptop z dobrym ekranem

Autor: derek <m99WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 08:10:33 MET

> do czego ma sluzyc ten laptop?
> zalezy Ci na duzej rozdzielczosci czy duzej matrycy?
>
> czy to musi byc laptop? w tej cenie 17 cali nie przeskoczysz raczej

Koniecznie laptop. Duza matryca tj 15 lub 17 cali. Rozdzielczośc to raczej
mala (1024) zeby literki nie byly male. Laptop bedzie obslugiwany z odleglosci
ok 1m. Sterowany bedzie np. mysza i klawiatura ekranowa. Laptop bedzie głównie
do wpisywania tekstu i przegladania internetu.
Zalezy mi na dobrej jakosci matrycy.

derek