OC Semprona - kilka pytań.

Autor: adym <adym_at_nospamtenbit.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 09:24:09 MET

Witam,
w końcu zabrałem sie za zabawe z prockiem. Mam 3000+, E6.

Mnożnik procka zostawilem, jest 9, czyli max. HT ustawilem na 3.
Obnizylem memclock i podnosząc FSB doszedłem do 290MHz. Niestety przy takim
FSB nie potrafie zbyt wysoko ustawić pamięci. Pamięci wysypują się przy ok
230MHz.

Tak więc w tej chwili jest 9x270MHz = 2430MHz. Pamięci 221MHz (memclock o
ile pamietam jest na 333). Temp procka w idle ponizej 45 stopni. Napiecie
rdzenia ustawione na 1.6V, choć CPU-Z pokazuje 1,52V.

Czy ten wynik jest dobry? Czy jest sens jeszcze coś kombinować?
Pozdrawiam