Re: Komputer się nie (zawsze) włącza

Autor: Lukasz <pisznajuznet_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 19:59:40 MET

policzanin <lha@op.pl> napisał(a):

> Co to znaczy "nie włącza się"? nawet dioda sie nie swieci? wiatraki nie
> kręcą? nic?

Przepraszam, nie dałem linka do początku wątku. Tutaj cytuję post, który
wysłałem dwa tygodnie temu:

"Objawy: komputer nie chce się włączyć, to znaczy wygląda to tak: lampka
zasilania jest włączona, słychać, że coś w środku zaczyna się obracać, ale
twardy dysk nie zaczyna pracować, a monitor nie dostaje od komputera sygnału
(zamiast zielonej lampki, która pali się standardowo, zapalona jest lampka
pomarańczowa - dokładnie tak się dzieje, jak monitor podłączę do zasilania i
nie wepnę go do komputera).

Parę razy trzeba powtórzyć procedurę takiego "połowicznego" uruchamiania, by
komputer "załapał" i uruchomił się poprawnie (teraz przecież z niego piszę
:-). Przeszukałem google, ale raz ciężko mi dokładnie opisać objawy w polu
wyszukiwarki, dwa - objawy są na tyle ogólne, że przyczyną może być wszystko.
Wiem na pewno, że nie jest to kabel zasilający, bo ten wymieniłem i dalej tak
samo."

Wiem, że wiatraki się kręcą, kable są podłączone dobrze, pamięć też wydaje
się być wsadzona poprawnie.

--
Łukasz