Nie startujący system i paski na monitorze w trybie awaryjnym

Autor: Mellow <mail_at_w.sigu>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 18:10:35 MET

Witam.
Podczas włączania kompa na monitorze wyświetla się cały POST oraz widać
chwilowe ładowanie systemu a po chwili moniotor się wyłącza tak jakby
cały komp się wyłączył. W trybie awaryjnym natomiast uruchamia się ale
na całym ekranie występują paski przez które częściowo widać pulpit. Gdy
wywaliłem stery uruchomił się w normalnym trybie ale gdy wykrył i
zainstalował grafike odrazu wyłączył monitor. Nie reaguje na wyłączenie
przyśpieszenia sprzętowego. Karta to GeForce 2 mx 100/200 i coś mi się
zdaje że odchodzi do krainy wiecznej ciemności. Chciałbym się tylko
upewnić czy te objawy wskazują na winę sprzętu. Niemam sprawnej karty na
AGP aby sprawdzić.
Aha i zasilacz to Codegen :) ale wątpię by był winowajcą, chyba że
podtapiał kartę.