Re: Z LAPTOP-em przez granicę......

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 17:54:25 MET

On Thu, 1 Nov 2007 16:14:17 +0000 (UTC), " Cezary H"
<joshua1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

>Jade niedługo za granicę (samolotem). Zastanawiam się czy np. prześwietlanie
>(przez tą maszynę na lotnisku do sprawdzania bagażu) nie zaszkodzi komputerowi
>a konkretnie dyskowi twardemu?. Słyszałem coś takiego, że komuś komórka
>przestała działać po przejechaniu przez tą maszynę.

E, bzdura. Wszystkim pasażerom świata prześwietlają telefony i
komputery i aparaty cyfrowe i jakoś wszystko działa.

Pamiętaj tylko, aby wyłączyć komputer po 'prześwietleniu', bo Ci
bateria zdechnie na podróż. Podczas sprawdzania laptop jest włączany
aby sprawdzić, czy nie atrapa. Ja ostatnio tego nie zauważyłem i jak w
samolocie wyjąłem kompa to się okazało, że bateria się w między czasie
wyładowała.

--
z/svc