Re: Jaka plyta pod AMD Athlon XP 2100

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 11:48:51 MET

Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl> wrote:

> Ja bym w to nie inwestował za wiele, dlatego szukałbym czegokolwiek na
> chipsecie od KT266, SiS735 w górę.

            Skoro pamiec jest typu DDR to nic gorszego/starszego po prostu sie
nie da.

> Bardzo tanio można kupić np. Shuttle czy Asrock na KT266A, że o ECS K7S5A
> nie wspomnę. ;D

            Chcesz mu zrobic krzywde polecajac nieslawnego ECSa K7S5A? Co on Ci
zlego zrobil? Na dzis majac CPU i pamiec DDR nie ma co sie zastanawiac
i brac plyte tylko i wylacznie na nForce2, najlepiej w wersji ultra 400 (na
przyszlosc). Ceny sa smieszne - z miesiac temu odstapilem koledze swojego
Epoxa 8RDA3I ver 3. na wspomnianym nForce2 Ultra za cale 50 zl wiec nie
widze sensu przy takich cenach bawic sie w wynalazki w stylu ECS K7S5A.
            No i warto dokupic dobry cooler z miedzianym rdzeniem, bo Palomino
2100 to grzalka nieprzecietna - szkoda ze to nie Thbread B0 - pewnie nawet
z zablokowanym mnoznikiem poszedlby na 166 MHz FSB.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl