Re: Bootowanie z pendrive USB - czy komus sie to juz udalo?

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 01:16:48 MET

On Wed, 31 Oct 2007 22:34:47 +0100, Michal Bien
<mbien@uw.edu.pl.invalid> wrote:

>a pod ponizszym linkiem masz instrukcje zainstalowania go na pendrve:
>http://www.sysresccd.org/Sysresccd-manual-en_How_to_install_SystemRescueCd_on_an_USB-stick
>
>- syslinux drive_letter: z prompta i gotowe. Proste jak konstrukcja cepa.

No niestety, nie działa mi to jak trzeba. Bootuje się, ale dostaję
error:

Could not find kernel image: rescuecd

Jutro poszukam na tamtejszym forum co to może być, ale mam wrażenie,
że jak rozwiążę ten problem, to będę wiedział dlaczego inne OSy mi nie
bootowały z mojego USB.

Dzięki za pomoc.

--
z/svc