Re: pl.comp.laptop?

Autor: TJE <niematakiegoadresu_at_onet.ua>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 00:04:28 MET

z/svc napisał(a):
> Witam,
>
> Zajrzałem sobie tutaj na grupę pecetową po jakimś długim czasie i
> widzę mnóstwo postów o laptopach. A może by tak założyć grupę
> pl.comp.laptop albo nawet: pl.comp.pecet.przenośny ?

Nie widze powodu.
Powstała grupa na temat visty i mało kto o tym wie i nie an wszystkich
serwerach ona jest i ludzie dalej piszą na winnt i bardzo dobrze bo w
końcu to NT
Są też rozdzielone grupy sieci i sieci,bezprzewodowe też niepotrzebnie.
Tak samo linux, debian, slacware i inne, wystarczy linux.
Takich przykładów jest więcej i niczemu to nie służy.
Najlepiej jakby była jedna grupa pecet+winnt bo i tak tutaj ludzie
często pytaja o rzeczy programowe.