Re: asus P5K WS dziwne zwisy

Autor: Mars <marcinste_wytnijto_at_gmail.com>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 16:52:50 MET

Jacek R pisze:

> tak, własnie ostatnio tam wlazłem i poprawiłem co wiedzialem
> bo bzdurne byly nastawy auto, od wczoraj chodzi stabilnie, ale co to za
> pocieszenie kiedy płyta nie daje nawet minimalnie mozliwosci OC, choc
> podobno jest do tego świetnie przygotowana, a diabelnie droga /ponad 6,5
> stowki/
> grunt ze stabilna, na to nie mogę się skarzyć, naprawde wymiata po 16h
> na dobe , renderowanie na oba rdzenie etc i zerowe problemy, z tego sie
> ciesze
> Jacek

U mnie podkreca sie na tej plycie bardzo dobrze. Mam bardzo podobny
komputerdo twojego. Ustawienia pamieci to: 4-4-4-12-35 2,20 V, płyta
sama ustawia czasami czestotliwosc PCI-E na inne niz standardowa
czestotliwosc, wiec warto to recznie poprawic - poprawna wartosc to 100.
Pozatym u mnie Intel C2D e6300 bez zajakniecia dziala na 2,3 Ghz czyli
7x333 przy obnizonym!! napieciu na proesorze. Aktualnie mam 1,2 V, co
owocuje znacznie nizszą temperaturą procesora, a wszystko dziala bardzo
stabilnie. Masz dobry zasilacz wiec nie powinno byc problemow, ale masz
proceor chyba z malym potencjalem na podkrecanie bo na szynie 8 X 333.
pozdrawiam